Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeNiby bardzo fajny sprzêt, nie¼le wykonany, ³adny,.....ale ZA DROGI (jak na polskie warunki; dlaczego jest dro¿szy od CBR 250R???), ZA S£ABY (tylko 23 KM) i ZA CIʯKI (144 kg! WR 250 R ma 10 kg mniej, a WR 250 F ponad 20 kg mniej). Wiêc nijak to siê ma do Yamahy WR 250 R, to niestety jest co¶ w stylu Kawy KLX 250 S :( Szkoda, mogli popracowaæ nad obni¿eniem masy, nie mówi±c o mocy. Stare Hondy mia³y du¿o lepszy wspó³czynnik masa / moc, co siê sta³o z Hond±? WR 250 R ma te¿ lepsz± zawiechê (wiêksze skoki, wiêkszy prze¶wit) i wy¿ej siedzisko (o 5 cm). Szkoda, ¯e Honda zrobi³a co¶ na wzór Kawy, a nie Yamahy.
OdpowiedzCo ty piszesz?? WR kosztuje 26 tys. z³ a CRF250L kupisz za 17 tys. z³. Jak dla mnie jest to przepa¶æ cenowa.
Odpowiedz